Heaven Uni37

Forum sojuszu Heaven Uni37

Ogłoszenie

Drobne info od administracji
Wszelkie pomysły na temat forum proszę pisać na PW - będzie łatwiej ...

REJESTRACJA ! ! !
1 - zarejestruj się! Nick ten sam co na OGame!
2 - odbierz maila z "hasłem aktywacyjnym"
3 - zaloguj się i NAPISZ do Drakevern`a lub LongShot`a PW tu na forum (dodamy Cię do odpowiedniej grupy)

Z góry dziękuję za współpracę
Wasza
Administracja

#1 2006-09-28 04:28:35

Drakevern

God of Heaven

3733505
Skąd: Over the hills and far away...
Zarejestrowany: 2006-09-01
Posty: 348

9 - Nowe Uni - start ...

Może też komuś się przyda ...

Na początku opisze jak mniejwięcej robić Eko żeby dojść do MT.
Najbardziej znana taktyką jest taktyka 666. Czyli metal 6, kryształ 6, deuter 6. Ta taktyka daje nam szybko MT ale daje nam malutko punktów. Dla mnie odpada :-P .
Drógą taktyka jest 876. Wedłóg mnie ta taktyka jest najlepsza !! I wygląda mniejwięcej tak:

M1 M2 M3 M4 K1 K2 M5 K3 M6 K4 D1 D2 M7 K5 D3 D4 M8 K6 K7 D5 D6
M - Metal
K - kryształ
D - deuter
123.. - levele
Oczywiście między czasie elektrownie :-D .

Taką taktyką powinniśmy się utrzymać w top 200, a MT mieć pare godzin po tych co używali taktyki 666.
Gdy mamy już MT nadeszła najważniejsza chwila, czyli pytanie na kogo go wysłać ??
Więc teraz przedstawie jak obczajić kto może mieć WR, kto może miec dużo surki.

Zeby się dowiedzieć na kogo wyśłać MT musimy obserwować swój układ od pierwszego dnia :-) . Jeżeli ktoś chce to może obserwować pare układów, ale wtedy opóxni powstanie swojego MT poprzez zużywanie deuteru ;-) . Polecam obserwowac tylko swój uklad, ponieważ jest od darmowy, oraz powinno znaleść se pare faremek :-D .

Więc tak notujemy czy osoby się dużo logują. (*) oznacza zawsze że się zalogował, bo nikt go nieprzeskanuja ani nie zaatakuje ;-) . Oraz notujemy które miejsca mają osoby po przeliczeniu. Notujemy tak przez 3 dni. I porównujemy do ponizszego schematu:

Więc teraz tak:
1. osoby które są w top 1500 odpadają
2. osoby które mają (*) też odpadają, są to przeważnie osoby które szły taktyka 666
3. osoby które po 1 przeliczniku były w top 1500 ale potem już nie, czyli osoby które na początku miały dużo czasu, ale potem juz zabardzo niemiały pojecia co robić (do farmienia)
4. osoby które niebyły w top 1500 ani razu, i niemaja za często (*) równiez nadają się do farmienia
5. to co wyżej + brak sojuszu, lub jakaś masówka, do farmienia na 1 miejscu :-D

Czyli teraz nasz 1 MT powinien polecieć na osobe kryjącą się pod numerkiem 4 i 5.
Gdy mamy 2 MT i 1 lvl komputerowj, wysyłamy 2 fale po 1 MT na tą samą osobe.

Po jakichś 6 udanych farmieniach budujemy sondy (liczba farmień zależy od ilości zgrabionego deuteru, bo zawsze to ejgo brakuje). Gdy mamy sondy inwestujemy w komputerową, MT i LM.

Większość osób malo kiedy patzy w układ, i dlatego wtapiają swoje MT. Ja podam swój przykład z uni 46. Gdy postawiłem MT byłem w top 300. Ale nie wstawałem w nocy itd.. poprostu jak byłem w dumku to budowałem. 1 MT wysłałem o godzinie około 12-00 w piątek. Kolega z sojuszu miał już 4 farmienia za sobą :-P . Ale ja wiedziałem gdzie wysyłać swoje MT i szybko go wyprzedziłem ;-) . Ale teraz już trzeba było wstać te 2 razy w nocy :-P . O 16 byłem w top 100. O 24 byłem top 10. O 8 byłem top 7, od około 4 w nocy miełem sondy. A o godzinie 16 byłem top 4 ;-) . Zaszarżował bym jeszcze na uni 46, ale dostałem propozycje wymiany konta. Uni 46 za 45 :-) a że na 45 mam bardzo dużo znajomych to się wymieniłem ;-) . O godzinie 24 konto było top 2 ;-) .

Życze wam udanych startów na nowym uni ;-) . Ja już raczej niebede tego potrzebował :-P .

Uzupełnienie...

Taktyka 666

Elektrownia słoneczna (Poziom 1)
Kopalnia metalu (Poziom 1)
Kopalnia metalu (Poziom 2)
Elektrownia słoneczna (Poziom 2)
Kopalnia metalu (Poziom 3)
Kopalnia metalu (Poziom 4)
Elektrownia słoneczna (Poziom 3)
Kopalnia metalu (Poziom 5)
Kopalnia kryształu (Poziom 1)
Kopalnia kryształu (Poziom 2)
Kopalnia kryształu (Poziom 3)
Elektrownia słoneczna (Poziom 4)
Kopalnia metalu (Poziom 6)
Elektrownia słoneczna (Poziom 5)
Kopalnia kryształu (Poziom 4)
Elektrownia słoneczna (Poziom 6)
Kopalnia kryształu (Poziom 5)
Kopalnia kryształu (Poziom 6)
Wytwórnia deuteru (Poziom 1)
Elektrownia słoneczna (Poziom 7)
Wytwórnia deuteru (Poziom 2)
Wytwórnia deuteru (Poziom 3)
Elektrownia słoneczna (Poziom 8)
Wytwórnia deuteru (Poziom 4)
Wytwórnia deuteru (Poziom 5)
Wytwórnia deuteru (Poziom 6)
Elektrownia słoneczna (Poziom 9)
Fabryka robotów (Poziom 1)
Fabryka robotów (Poziom 2)
Laboratorium badawcze (Poziom 1)
Technologia energetyczna (Poziom 1)
Napęd spalinowy (Poziom 1)
Napęd spalinowy (Poziom 2)
Stocznia orbitalna (Poziom 1)
Stocznia orbitalna (Poziom 2)
MAŁY TRANSPORTER

I jeszcze mały dodatek odnośnie czasu rejestracji na nowym Uni ...

Z góry zapowiadam że ta technika działa w 100% tylko w okresie gdy jest rok szkolny!

Wielu graczy myśli że jak zaczyna się uniwersum (przypuśćmy start 12:00) to jak o 12:01 nie ma się już ES albo KP to się spóźniliśmy i można zaczynać od nowa... jednakże w porze roku szkolnego warto zastosować taki myk:)

Rejestrujemy sie około 12:30 i sprawdzamy cały czas na podglądzie ilu juz jest graczy (trzeba to w miare często sprawdzać bo system - albo GO, już sama nie wiem - usuwa co jaki czas zbugowane konta).

I teraz najfajniesza zabawa... trzeba się troche zastanowić... w roku szkolnym dzieci z podstawówki (przepraszam jak kogoś obrażam) kończą lekcje około 13... gimnazjum ok 14:00, liceum ok 15 (nie uwzględniając oczywiście czy ktoś chodzi na popołudnie:P).

Teraz patrzymy na godzine i ilość graczy na uni... jeżeli jest około 8k graczy i godzina 15:30-16:00, jest to najlpeszy czas na rejestracje (oczywiście to pierwsze konto natychmiast poddajemy kasacji). A dlaczego? o to powody:
1. wylądujemy najprawdopodobniej w spokojnej 3ciej gali gdzie sporo graczy będzie grało raczej na eko niż na flote...
2. Ataki... skoro ktoś miał czas na rejestracje o godzinie 12:00 to oznacza że w tych godzinach przesiaduje w domu prawda? Dlatego 1sza galaktyka jest na początku taka ciężka... dużo floty i obrony... natomiast gracze logujący się po 15 siedzą zawsze w dni powszednie do tej godziny w szkole:) co nam to daje? otóż praktycznie 99% wloty od godziny 1szej w nocy do godziny 14tej... otóż na nowych uniach zawsze wszyscy patrzą się w nieustannie zmieniające się literki i choćby mieli dostać kare od rodziców to o północy wejdą na konto, sprawdzą czy byli skanowani i byćmoże zostawią surówke i flote na planecie...

tutaj zaczyna się nasza gra... od 0:40 do 1szej spokojnie skanujemy sobie wszystkich kogo już mamy wcześniej wypisanych na liście.. gdy gracz nam np odpisze to można sobie podarować następne wloty gdyż widać że też przyjął taką taktyke jak Ty..
po ustaleniu naszych potencjalnych możemy spokojnie przeprowadzać ataki od 1szej w nocy do 14tej... taka osoba idąca do szkoły często nie zagląda na konto przed wyjściem licząc że po powrocie jego planeta będzie miała mnóstwo surowców na dalszą rozbudowe...

w nocy takie osoby nie graja bo rano idą do szkoły - do 14tej nie grają bo są w szkole... masło maślane ale to się naprawde sprawdza... po południu trzeba już liczyć na szczęście. często zdażają się fsy...

ta taktyka jest sprawdzona przeze mnie i gwarantuje 100% sukcesu... top1 u36 i u37 przez pierwszy tydzień gry po otrzymaniu mt.. czemu spadłam? dwa razy banik - jeden za multikonto (mam stałe ip osiedlowe i ktoś z osiedla też grał na tym uni, a ja nie wiedziałam że o takim fakcie trzeba powiadomić GO:/ ) a drugi za bash - pomyliłam się o 12 min:)

w każdym razie polecam ten system gry na samym początku, to czego nie ukradniesz po południu i wieczorem napewno wpadnie w twoje ręce w nocy i rano:)

ufff... ale się napisałam.. mam nadzieje że komuś to pomoże:)

edit:
Uwagi:

- Kolonizując planete np. w 3 gali mamy blisko do 2 i 4 galaktyki. Dodatkowo, osoby które bardzo późno się zarejestrowały, najczęściej trafiają do właśnie 4 i 5 galaktyki. Możemy bez problemu założyć tam jedną z naszych koloni i ich bez problemu złomować nie bojąc się o kontre lub kogoś silniejszego w okolicy.
- Warto mieć jedną plante w dalekiej galaktyce. Mając planety skoncentrowane wokół 3 galaktyki mamy na pewno bliżej do 7, 8, 9 gali niż Ci z 1.
- Na początku jest bardzo trudno o dobre miejsce na kolonie. Jest wielki wyścig o planety na pozycji 4 - 6. Mając planete matke w 3 gali, możemy bez problemu kolonizować jeszcze słabo osiedlone dalsze galaktyki 4, 5, 6 a dodatkowo koło nas na pewno nie ma tyle zapaleńców co w 1 gali.

Pozdrawiam
Wasz
Drakevern


http://img521.imageshack.us/img521/5254/syg1kd8.jpg

'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...
My mother, and my sisters, and my brothers.
'Lo, there do I see...
The line of my people...
Back to the beginning
'Lo, they do call to me
They bid me to take my place among them.
In the halls of Valhalla...
Where the brave...
May live...
...forever ! ! !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.magi-nation.pun.pl www.narutowarsmax.pun.pl www.wsciekleorly.pun.pl www.darkan.pun.pl www.bakuganmoc.pun.pl