Heaven Uni37

Forum sojuszu Heaven Uni37

Ogłoszenie

Drobne info od administracji
Wszelkie pomysły na temat forum proszę pisać na PW - będzie łatwiej ...

REJESTRACJA ! ! !
1 - zarejestruj się! Nick ten sam co na OGame!
2 - odbierz maila z "hasłem aktywacyjnym"
3 - zaloguj się i NAPISZ do Drakevern`a lub LongShot`a PW tu na forum (dodamy Cię do odpowiedniej grupy)

Z góry dziękuję za współpracę
Wasza
Administracja

#1 2007-05-07 18:34:35

hardkor69

Niebiański Akademista

9035645
Skąd: Zamość(okolice)
Zarejestrowany: 2006-09-26
Posty: 74

Hardkor69

Tak dzisiaj coś mnię tchnęło..przeglądałem sobie opisy członków naszego soju i pomyślalem "czegóż to mnie nie ma w tym dziale,przecież w takim soju(prawie jak rodzina) to grzech coś o sobie nie napisać "

Tak więc, mam na imię Rafał(28.04.1986r) pochodzę z niewielkiej miejscowości co się zowie Skierbieszów(dla tych co lubią w mapkach pogrzebać 20km od Zamościa). Obecnie studiuję na 2 roku w Awf Biała Podlaska, w przyszłości planuję iść do szkoły policyjnej. W wolnym czasie lubię pograć w siate, wyjść na piwko, posiedziec na ogame:D i posluchac muzyki(głównie metalu).
Co do bardziej życiowych spraw to mam juz piękną żonkę i jeszcze piękniejszego synka o imieniu Kacper(ma juz 6mies i zapowaida sie niezly sportowiec;D). Tak mi sie koleje losu złozyły, dla niektórych to tragedia dla mnie nie może być nic piękniejszego, choć trudno pogodzić kolegów, rodzine i nauke jakoś daje sobie radę..czasem zastanawiam się co stracilem a co zyskalem??..lecz moich obserwacji doszedlem do wnoisku ze wychodze na duzy +;D..a z reszta co tu sie rozpisywac..moim zdaniem nie warto sie załamywac i wszystko przekreślać, życie toczy się dalej i trzeba brnąc przez nie w mocno zawiązanych butach..
W związku z tym że wszyscy pytają sie: "A jacy są teściowie?". odrazu udzielę odpowiedzi: super, git, full wypas, poza moją ciocią to niespotkalem jeszcze ludzi tak pozytywnie nastawionych na świat..